Slarvig!

Hehe ja, jag anser jag vart slarvig ang att skriva. Folk frågar mig ang intervjuen hur det har gått varför jag inte har skrivit något om det. Då jag gör det nu!
Jo intervjuen gick väldigt bra anser jag själv. Fick skriva på papper om att finns dte jobb så skickar dem arbetskläderna direkt till mig så slipper jag komma tillbaka till det kontoret igen.
Detta jobbet är genom bemmaning exakt som hemtjänsten så är inte heltid men skönt och ha 2 olika jobb och jobbar man inte på ena kan man jobba på andra :).

En sak... Var på intervju ang sportaffär som öppnar här i Göteborg för ca 1 månad sen. Fått avslag på 2 tjänster och tänkte "nehepp, fick inte det jobbet" och blev totalt förstörd första timmen efter då jag så gärna ville ha jobbet.. Men kom på att jag fick ju avslag som kassaansvarig och kassaarbetare.
När dem intervjuade mig sa dem jag passade bäst som säljare stå inne i butiken. Detta har jag inte fått svar på än så jag tror jag ska ta och ringa dem idag och fråga om dem tar tjänst efetr tjänst.
Hoppas på det bästa för det är något jag verkligen vill, jobba inom sportbutik!

Idag då? Jo idag blir det lugnt, har bjudit över brorsan på middag sen ska jag in till stan och fika med han flickvän :) Så det blir en skön dag tror jag.

Dagens låt och musikvideo :)


Kommentarer
Postat av: lukes

Hejsan, vad händer? :P

2010-09-06 @ 11:59:11
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: charlie

det där är en bra låt! :)

2010-09-06 @ 12:22:59
URL: http://charlieemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0