Man måste våga!

Första dagen på nya jobbet! Gick bra tyckte jag dock massa information, namn och massa skakande hand med alla :) Men jag trivdes bra och ska dit på torsdag igen och sitta i växeln hela dagen!
Hoppas dem blir nöjda med min insats men sättet dem pratade på så var dem det efter dagens intryck.
Nog om detta!



Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig men har så många känslor, så många olika känslor så vet inte vart jag ska ta vägen!
Har så mycket kärlek jag vill ge, ömhet men också så mycket orohet, ilska inom mig... Förstår inte..
Efter jobbet idag så var det inte bra.. Vill inte ta upp vad det var om men slutade med att jag var tvungen ta med hunden ut. Jag bara gick, o gick, o gick utan att tänka mig för vart jag gick.
Slutade med att jag hamnade uppe på ett berg mitt inne i skogen där man såg ut. Fin utsikt och mmin hund Chico gjorde mig sällskap.
Jag är på lite bättre humör efter denna turen.. Men fortfarande så många tankar och känslor..




Stone sour - Hesitate



Tracy Chapman -  Fast car

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0