Ledighet!!

Ja, lite har hänt sen sista inlägget känns det som hehe.
Jag har fått ett till jobb ;) har nu 3 extra jobb!
Jobbar inom hemtjänsten vilket jag har gjort nu i 1 års tid, sen är jag receptionist (där jag skrev om att jag fått fasta tider) sen nu Bring citymail.
Jag vet... Cyklist nu på vintern?! Låter galet men jag gillar utmaningar och eftersom jag vill söka till PEX sen när jag har körkort eller om jag uppgraderas inom Bring och börjar köra där så är det perfekt att ha detta som bakgrund att jag har hållt på med post förut.
Så första dagen är nästa torsdag *spännande*




Satt och kollade runt på youtube lite idag och hittade nått så in i helvete coolt (om man får säga så?)
Klippet här nedan är verkligt, men ser så otroligt leksaks aktigt ut! Man blir ju sugen på att köpa sådan "Tilt-shift"





Kommentarer
Postat av: JStjerna

Älskar drifting filmen!

2010-10-07 @ 21:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0