HTC!!

Inte skrivit här på ett tag nu hehe.
Haft otroligt mycket med jobb och allt.
Börjad eju jobba på mitt 3e jobb för 2 veckor sen (Bring Citymail) men det funkad einte alls pga det blev dubbelbokningar med mina andra jobb m.m. Så ringde igår och sa att jag inte kunde fortsätta..
Tråkigt men sant..

Vad har hänt sen sist? Nja, inte så mycket faktiskt. Mest vart jobb och slit.
Idag har det hänt saker dock. Vart hos tatueraren. Min kompis bokade tid medans jag ska komma tillbaka nästa fredag då min kompis ska tatuera sig så ska han skissa mitt motiv på olika ställen se vart den passar. Lite spännande.
Han tyckte den skulle passa på vaden.. Aj aj :P Men tror det med att den skulle passa bäst där men vi får se.
Visar dock inte vad det är för motiv då jag ahr det hemligt för familj och släktingar tills dem ser den på mig ;)

Har också gjort ett inplus köp idag... Ny mobil. Har en Nokia XpressMusic som inte alls är bra.. Batteriet är kasst och den hakar upp sig ofta nej usch.. Så idag inskaffade jag mig en HTC Wildfire :) Tur som jag hade hade dem den i lagret så fick den direkt :D Blir o leka med den ikväll.


Kommentarer
Postat av: Rickard

Trevlig mobil. Men nu får du nog ladda mkt oftare än med Nokian som du säkert märkt nu.



Impulsköp för nästan 5lakan, skojar du?



MVH

(kom hit via garaget)

2010-10-23 @ 22:23:05
URL: http://rickardv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0