Nya tag!

Efter gårdagens förändring så mår jag väldigt bra ändå :D Har ju vetat om detta i 2veckors tid men dragit för att göra slut men äntligen fick jag styrkan till det.

Idag har jag vart på American Art Tattoo för att kika där då jag blev lite nyfiken på Peters studio (han är granne med moster och har stött på honom enheldel) Grymt duktig är han.
Kom dit... Dock hade Peter fullt upp så fick prata med Henrik. Vi gick igenom olika motiv.
Som sagt vill jag ha lejon som tatuering då jag är lejon som stjärntecken. Han visade en massa motiv men ingen jag fastnade för då alla lejon såg för snälla ut eller för konstiga ut enligt mig.
Efter ett tag hittade vi ett motiv jag total fastnade för (Som ni ser på bilden nedan)
Tatueringen kommer bli större än vad jag planerade och lite dyrare men det är det värt :D





Kommentarer
Postat av: Dennis

Vart ska du ha den då? :)

2010-09-01 @ 15:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0