Kläder?!

Precis hemkommen från jobbet... Jobbade halvdag men helt slut ändå, kanske pga huvudvärken?
Första jag såg när jag kom hem svar från butiken jag hade sökt till... Som jag visste så fick jag inte jobbet. Varför ska jag har turen och få mitt dröm jobb? Jaja nya tag!

Får lönen på fredag och kollar på nya kläder på staydirt.se. Hittar massa jag vill köpa :O Men ett par jeans jag nog ska köpa är dem på bilden och såklart är det märket "Metal Mulisha".
hittade dock ett par tshirt:ar jag ville ha med som ni kan se och även en hood tröja som jag blev storm förtjust i.
Får se hur mycket man får i lön så får man se vad man köper. Jeansen ska jag ha iaf!
Blir lugnt ikväll då det är jobb imorgon med.






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0